Ce fac eu aici?

Leibniz spunea la un moment dat (și spunea teribil de bine) că lumea asta în care ne mișcăm, așa cum e ea, este cea mai bună dintre lumile posibile. Lumea asta, care până la urmă s-a construit pe un balans de contrarii, cu bune și cu rele, e fantastic de frumoasă. Iar eu mă aflu într-o perioadă privilegiată, căci încă n-am descoperit nimic din ea. Acum văd prima rază de soare, simt aroma primei faleze lângă mare, ating prima bucată de iarbă. Însă cu adevărat cel mai mare privilegiu constă în faptul că nu trebuie să îmi încep călătoria singură. Pe lângă prieteni și familie, acum vă am și pe voi, cititorii de blog, care veți călători alături de mine!

În luna aprilie a anului 2017 am dat lovitura. Printr-un singur telefon de câteva zeci de secunde, am aflat că am devenit bursant FLEX (Future Leaders Exchange Program) și că voi merge în SUA, în Olympia, Washington, unde voi petrece un an întreg. În acest an voi sta la o familie-gazdă și voi studia la un liceu american. Încă pare neverosimil să îmi iau viața în brațe și să plec atât de departe de una singură, la cei 16 ani ai mei. Trebuie să îl găsim pe acel „mai adânc din noi decât noi înșine” (Noica), iar căutarea mea a urmat acest drum, care până la urmă nu este cu nimic mai labirintic sau mai anevoios decât orice alt drum.  M-am trezit învăluită de nou și de taine și promit că o să dau tot oțelul și toată tăria din mine pentru a le descoperi alături de voi.

Mai multe detalii despre FLEX aici. Aplicațiile vor fi deschise în luna septembrie, iar competiția este deschisă pentru orice licean născut între 1 ianuarie 2000 și 15 iulie 2002. 

Lasă un răspuns

